9 Aralık 2010 Perşembe

Bir anı, eskilerden, unutulmayan...

1995 yılında Aziz Nesin'i kaybettigimizde cok buyuk uzuntu duymustum. Yıllar once Izmir Fuari'na gittigimizde ona imzalattigim kitabi hatirlayip, kitabin icine bir ani yazisi yazmistim. O yazıyı hic dokunmadan iletiyorum, bir kez daha anisina saygiyla...

" O gun, Aziz Amca'nın imza gunu oldugundan habersizdik.
 Izmir'deydik ve alisveris icin bir supermarkete girmistik. Ciktigimizda marketin yaninda Aziz Amca'nın kitap sergisini ve onunde de kitaplarini imzalamak icin oturan Aziz Amca'yı (kucuk ama dev adamı) gorduk.
 Ben kitap imzalatmak istedim. Babam bana bir kitap aldı. Kitabimi imzalatmak icin oldukca uzun bir siraya girdim.
 Sıra bana geldiginde cok heyecanlanmistim. Adimi sordu ve sonra kitaba birseyler yazip kitabi bana verdi.
 Aziz Amca öldü...
 Su anda anısı elimde. Onu özenle sakliyorum.
 Ey Dev Adam,
 Seni ve yıllar oncesindeki bu kucuk anıyı unutamiyorum. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder